środa, 9 września 2009

Kilka fotek z Jasi

Jako że Pentacon Six odszedł w zapomnienie po tym jak migawka się zacieła i brakło mi cierpliwości co do tej popierzonej sztuki sprzedałem go i zakupiłem Yashice Mat 124G rocznik 71 w stanie pięknym od sympatycznego kolegi Macieja. Nareszcie mam sprawny aparat i radość z focenia. Doskwiera brak skanera oraz chemii co by samemu wywoływać ale z czasem braki uzupełnię... Bo drażni mnie ciut to że mam ograniczony wpływ na to jak będzie wyglądać zdjęcie. Oto kilka fotek z dziewiczego filmu z Jasi, Rollei Retro 400.


Mariusz który ma kota, kot ma ADHD. Ma też debeściarski kubek i fajną łysinę, gotuje b.dobrą zupę cebulową i nie tylko. Miło go znać.

Ps: Kot ma ADHD bo Mariusz jest jego Panem :)






Daniel, mój kuzyn. Student informatyki czy cuś, strasznie lubimy "testować" systemy... Istalacja Linuxa Ubuntu - pomoce naukowe: piwo sztuk 3 na głowe. Linux Mandriva - pomoce naukowe: piwo sztuk 5 na głowe. Aż boję sie pomyśleć co będzie jeśli zachce nam się instalować Windowsa 7... Ciekawe czy system będzie stabilniejszy czy my...



2 komentarze:

  1. pierwsze zdjęcie ma mega światło! cholercia z tą cebulową u mariana masz świętą rację;D no i wiśniówka u Mariana też jest przednia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz że masz rację
    jak ja se przpomne co ja robiłam kiedyś to az mnie w żołądku ściska
    blehhh

    a zdjęcia wszystkie sa świetne:)!

    zapraszam do Poznania
    porobisz fovcie:D

    OdpowiedzUsuń